Can't Take My Eyes Off You - Frankie Valli






You're just too good to be true
你的美好叫我忘卻了現實
Can't take my eyes off you
一舉一動始終吸引我注視
You'd be like heaven to touch
是你指引我去追尋那片天堂
I wanna hold you so much
而此時此刻只想走在你身旁
At long last love has arrived
沈浮飄零 遲到的愛情
And I thank God I'm alive
感謝上帝賜予我生命
You're just too good to be true
你的美好叫我忘卻了煩惱
Can't take my eyes off you
視線遊弋皆由你步伐主導
Pardon the way that I stare
害羞如我撇過頭躲開你目光
There's nothing else to compare
而耀眼的光芒依然灑在路上
The sight of you leaves me weak
滿心期望四目交接並非偶然
There are no words left to speak
无法言说千頭萬緒交織情感
But if you feel like I feel
如果你也感同身受
Please let me know that it's real
讓我確認我沒搞錯
You're just too good to be true
你的美好叫我無法忘卻初衷
Can't take my eyes off you
熱忱的心依然會為了你跳動


I love you baby and if it's quite all right
親愛的 是不是可以說愛你
I need you baby to warm the lonely nights
親愛的 想你在難眠的夜裡
I love you baby, trust in me when I say
親愛的 我將一切記錄於字句
Oh pretty baby, don't bring me down I pray
親愛的 我祈禱你不会讓我失望
Oh pretty baby, now that I've found you stay
親愛的 我已發現你駐足在前方
And let me love you baby, let me love you
就讓我說愛你吧 這是我的願望 


评论
热度(1)